2019. május 27., hétfő

Ribizli/Red-current

Szeretem csinálni is és viselni is ezeket a karikat. Egy roppant népszerű modellról van szó egyébként, ami nem csoda, mert kényelmes és a mérete univerzális. Eddig kétsoros csavartakat fűztem, most megfejeltem még egy sorral, így még különlegesebb a hatása. Valami nagyon vidám színösszeállítást gondoltam, végül rózsa, piros, lila és ezüst lett a csavart rész és mély padlizsánlila teklákat társítottam hozzá, amelyek között szinte világít a világos kör. A fülbevaló meg nem teljesen olyan mint egy fürt ribizli?
Kapható a webáruházban.

I enjoy beading and wearing these kind of bracelets. This is an extremely popular design. No wonder, it is very comfortable to wear and  the size is universal. So far I have made double rounds, now one more round has been added to have a more special look. I wanted a super cheerful color combo, finally I used rose, red, violet and silver beads for the twisted part and added dark aubergine pearls. The pair of earrings absolutely looks like red-current, doesn't it? Available in the webshop.






Nincsenek megjegyzések: