2023. november 10., péntek

Elmélkedések 93., avagy színvadászat ősz közepén

Szokás nálam, hogy egy év első és második felében körülnézek, hogy a boltokban egy-egy szezonban jellemzően milyen színű ruhadarabok kaphatók. Néhány nappal ezelőtt is tettem egy kört egy plázában és ilyen szemmel néztem szét (a körkép így nem reprezentatív). Nos, télen hagyományosan kevesebb színes ruhát választunk reggelenként a szekrényből, kivéve, ha valaki nagyon tudatos és nem hagyja magát beszippantani a fekete-barna-szürke kombóba. A boltok színpalettája nem okozott meglepetést (fekete, barna, szürke hegyek), de volt néhány üdítő színfolt! 

Például a bordó szín szinte minden üzletben rám köszönt, ahová betértem. Nem tudom, te hogy állsz a bordóval, én nagyon szeretem, bár lágy nyár típusként nekem nem épp a legoptimálisabb. 


Az ősz típusok igazi barátja a bordó. Finom meleg szín, olyan bársonyosan puha hatású. Láttam még meleg lilákat, például a padlizsánszínt és rózsaszíneket, azokat is a melegebb, púderes árnyalatokban. Ezek tulajdonképpen közeli rokonok. 


A hidegebb színek kedvelői pedig számos zöld felsőt, blúzt, inget vagy pulcsit vásárolhatnak mostanság. Leginkább a friss, élénk zöldekkel találkoztam, ez viszont a tavaszoknak áll nagyon jól. 


Ami még említésre méltó pozitívum, hogy a sok barna között zömében a világosabb barnákat láttam, illetve nagyon sok bézs és törtfehér holmi kapható, ami mindenképpen oldja kicsit a sötét összképet.

Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: