2024. július 3., szerda

Vásárlói vélemény 2

Ezt a visszajelzést pedig Kati küldte nekem. 3 ékszert készítettem neki, kettőt saját részére, egyet ajándékba. Én teljesen meghatódtam tőle!

Szia Tündi! Nagyon szeretem a kék színt. Igazán jól is áll. Már többféle fülbevalóm van de tavaly elveszitettem a kék párját. Így régóta kerestem az újat ami igazán én vagyok. Amikor megláttam, hogy Tündi milyen szépeket fűz. Néztem majd felkerestem és elmondtam mit szeretnék. Ő pedig egy egyedi fülcsit készített Nekem. Majd jött a következő ötletem narancssárga és piros. Tündi ezt is nagyon gusztusos elrendezéssel elkészítette. Barátnőm lánya igaz már 20 éves de nagyon szereti az unikornist így neki egy fülbevalós láncot találtam ki. Amit Tündi ismét nagyon kreatívan valósított meg. A "kis" 20 évesnek nagyon tetszett mikor megkapta. Elkepesztő milyen szépeket tud Tündi készíteni. Nagy gondossággal és kreativitással készíti el a kitalált vagy megálmodott ékszert. Figyelembe véve a vásárló minden igényét. Ha egyedi fülcsit, nyakláncot vagy karkötőt keresel jó helyen jársz. Itt pont azt kapod amit szeretnél.


 

Nincsenek megjegyzések: