2021. október 27., szerda

Elmélkedések 78., avagy Mi az őszi/téli szezon egyik divatszíne a boltokban?

A múlt héten vásárolgattam egy kicsit. Szükségem volt néhány hosszú ujjú felsőre és pulóverre, mert a meglévők többsége már elég megviselt. Na, de nem is ez a lényeg.

A lényeg, hogy miután végigjártam egy jó csomó boltot, lett némi benyomásom az őszi/téli szezon aktuális színeiről. Amik most tarolnak (persze a szokásos fekete-barna-szürke mellett), azok a pasztell színek (púderrózsaszín, mentazöld, halványkék), a bézs és a lilaaaa! A lilának pedig mindenféle árnyalata, hideg is és meleg is. Az egész halvány violaszíntől a meleg padlizsánig sok színnel találkoztam. És ez jóóó, mert nekem egyébként a kedvencem a lila. (Természetesen a "felmérés" kicsit sem reprezentatív, de annál szubjektívebb!)

A lilától sokan ódzkodnak, de ha te kedveled, akkor jó hír, hogy ez a két ékszer, most több okból is szupertrendi.



Az egyik ok, hogy a hálós minta évek óta benne van a legnépszerűbb minták Top 3-ban. A másik pedig, hogy a lila és a rózsa számos árnyalata megtalálható benne, abszolút nőies, sokféle öltözethez viselheted. Rendeld meg a kedvedre valót innen: http://ktboutique.hu/fkategoria/alkategoria/keszleten-lev-ekszerek

Mindkettőhöz jár egy kedves fülbevaló is, ha szettben hordanád inkább.

Ha pedig eddig a lila nem volt a szíved csücske, nem adsz neki egy esélyt? Annyi árnyalata van, ami illik a szemed-hajad-bőröd színéhez. Lehet, csak meg kéne találni a neked valót?

Ui. Ja, és vettem egy csomó mindent, felszerelkeztem egy időre felsőkből. :o))

Nincsenek megjegyzések: