2011. június 14., kedd

A zöld dícsérete II, avagy éljenek a békák!/Blowing the trumpet for the green II or long live the frogs!


Néhány éve még elképzelhetetlen lett volna, hogy ezt a zöldet válasszam, de Csendes Kata megfertőzött a békazölddel. A fűzési technikával nem szaggattam meg magam, de szeretem az eccerű, ámde gyors darabokat.

A few years ago it was impossible to choose this green but I have been infected with it by Csendes Kata. The beading technique was not torturing me, I like simple and quick pieces.

7 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon jó a színe,én nem mertem volna összerakni,de így készen állati jó!!!

Roberta írta...

Nekem teszik!!! Képzeld én is bevásároltam ebből a békazöldből 6-os és 4-es csiszit, de még nem fűztem belőle semmit... majd augusztusban:-)))

MickTaylor írta...

Azt gondolom remek ez a színpárosítás!
Nagyon mutatós lett!
Gratula!

Sugar Posie írta...

Ecceru es nagyszeru! Nekem is teccik!
Nagyon jo a szinkombi is.

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Drága! :)
Béka???!!! Nagyon szép kisbékák! :))))
Szuper különleges, egyedi ékszert alkottál! Nagyon tetszik! Tetszik minden, mint mindig! :)
Puszillak!

Unicornio írta...

Lovely set!!

LUCY írta...

Precioso trabajo....fascinante