2011. szeptember 15., csütörtök

Az a bizonyos Let It Shine/That certain Let It Shine




Ez a hírhedt medál, ami úgy megizzasztott Csödén. Majdnem egy napot elkínlódtam vele és végül csak itthon fejeztem be. Csakis azért nem adtam fel, mert nagyon tetszik a végeredmény, magát a fűzést egyáltalán nem élveztem. Őt álmodtam meg a korábban mutatott karkötőhöz.

This is the notorious pendant which made me sweat in Csöde. It tortured me for almost a day and I could finalize it at home only. The only reason for not giving it up was that I loved the outcome very much but I did not enjoy the beading at all. It was my dream to match the previous bracelet.

Minta/Design: Try-to-be

28 megjegyzés:

LUCY írta...

Espectacular, bellisimo.....

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

A szavam is eláll ettől a szettől,gyönyörű munka, nagyon jó színekkel! GRATULÁLOK!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Ja és nagyon jó fotók!!!!!!!

Unknown írta...

EZ FANTASZTIKUS, gyönyörűségeset alkottál!!
És még a csodálatomat szorozd meg 3-mal mert én is elkezdtem fűzni a medált de abbahagytam olyan végtelen unalmas volt!!!

Timike írta...

Gyönyörű lett. szerintem érdemes volt vele vesződni, általában azokhoz mindig jobban kötődik az ember ami kicsit nehézkesebben készült. A szett így lett teljes egész és tökéletes.

Amy's írta...

Alomszep lett.megerte a "szenvedest" a fuzessel.
Eloszor amikor lattam a kepen kicsit sem tetszett aztan meglattam Alexa nyakaban es elajultam.Csodalatos ekszer.
Gyonyoru az egesz szett,nagyon ugyes vagy .Gratulalok

Piky73 írta...

De jó, hogy kitartottál mellette! Álomszép lett :)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Köszönöm lányok. Gracias, Lucy.

Hajni, sztem tarts ki, mert megéri.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Éva, én sosem vagyok elégedett a fotókkal, ezért ezt most különösen jó volt olvasni!

Cristina írta...

Un trabajo espectacular, me encanta!!!!!!!!!!!!!!!

evelyne írta...

c'est vraiment magnifique

Susan írta...

Nagyon jó lett, érdemes volt küzdeni vele. Jól illik a karkötöhöz.

Rita írta...

Csodaszép szettet készítettél!
Gratulálok!

Perladora írta...

Gyönyörűséges lett, jó hogy nem adtad föl a fűzését!!! Szép munka!!! :-)

Mézesmama írta...

Minden elismerésem a Tiéd...
csodálatos lett a szetted...gratulálok!

Erga írta...

Még jó, hogy nem adtad fel, mert olyan gyönyörű, gratulálok!!!

Lakota mágia írta...

Gratulálok, megérte vele fáradni, gyönyörűszééép lett!!!

Szikati írta...

Döbbenetesen szép ez a szett, gratulálok!!!!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Wow!!!!!!!!! what a lovely set!!!!

Unicornio írta...

Magnifico set, bravo!!!!

Edit írta...

Gyönyörű szett!!!! Gratulálok!

Coco de Nice írta...

superbe !!! bravo ! congratulations

ekszerlada írta...

JAJ istenem,ez nagyon szép!!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Gyönyörű ez a szett, megérte a kínlódást! :) Alíz

Judith írta...

Csodaszép lett!!!!

Sviro (Ildi) írta...

Milyen jó ötlet a rivoli színekkel is játszani! Gyönyörű lett.

Schnappy írta...

Nagyon komoly darab, minden elismerésem, főleg a karkötő lehetett melós!:)

Monaperla írta...

Gyönyörű lett így együtt - és külön külön - is ez a szett! Nagyon elegáns hatást adnak egymás mellett a kék és füst színű Swari kristályok. Gratulálok! :-)