2012. július 28., szombat

Cuki/Cutie

 


Szerintem cuki és csajos a virágocskákkal meg a lógincákkal, utóbbik persze le is vehetők, ha úgy tetszik. Ajándékba készült, úgyhogy most aztán izgulhatok, hogy a tulajnak tetszik-e. Lesz nekem is, csak más színben. Majd később mutizom, mert még csak a kari van kész. De egy időre telítődtem ezzel a mintával.

It's cute and girly with flowers and findings, latters can be taken off, if one likes. It's a gift so I am worried if the owner likes it. I'm gonna have a set also for myself in different colors to be shown later as only the bracelet is ready. But I'm filled up with this pattern for a while.

11 megjegyzés:

Erga írta...

Tényleg nagyon kis helyes, vidám nyári darab, gratulálok!

Ilona írta...

Gyönyörű cukiságokat készítettél, mostanában egyébként is elvarázsolnak a virág minták.

Unicornio írta...

Beautiful set!!!!

Amy's írta...

En ezekkel a szinekkel is elfogadnam annyira nagyon tetszik

Judith írta...

Nagyon édes a kis szetted! Biztos tetszeni fog a gazdájának ha még sem rám számíthatsz... :))

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikusan szép szett!

Mézesmama írta...

Ismét fantasztikus szettet készítettél...hozzám is jöhetne, ha nem tetszik a gazdájának...hi.hi.hi

Barbara írta...

Nagyon kis édes szett lett, én már fűztem ezt a mintát, tudom, hogy nagy munka, gratulálok!

Gabriella Gyöngy írta...

Nagyon helyes ez a kisvirágos minta és szépeket alkottál belőle.

Alma írta...

Tényleg cuki- Cuki-cuki. Szépek a színei , üde!

Blacklady írta...

Hi,
so amazing...so beautiful... I love it.
greetings
karin