2012. szeptember 9., vasárnap

Szőlő és virágok/Grapes and flowers


Úgy látszik, ez a minta a szezon slágere az idén (lásd Cuki szett), plusz az enyém (azt még nem mutattam, mert félben van) és most ez, ami szintén ajcsi lesz. Én, aki eddig elzárkóztam a pirostól, egyre inkább kezdem megkedvelni ezt a színt. Legalábbis lilával-bézzsel bejön. És ez a lánc is cuki lett a szőlőfürtszerű lógincától. Mit gondoltok? Ja, és naon jól lehet bögyörőzni.:o))

It seems to be the favourite of the season (see the Cutie set) plus mine (I haven't showed it yet as it's half ready) and this one now, which is also a gift. I, who have rejected red so far, start preferring this color. At least with lilac and beige. And this lariat also looks cute with the grape-like hanging. What do you think?

12 megjegyzés:

LUCY írta...

Me parece Sensacional...es precioso....

Amy's írta...

Nem tudtam mit jelent az hogy ajcsi aztan az angol leirasnal olvastam hogy az ajandekot jelent.
NAgyon helyes kis nyaklanc ,szepek a szinei is

Marcsi írta...

Hú... szerintem gyönyörű!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű darab,sokáig nagy kedvencem volt!!!Nagyon szép lett a színvilága!

Las Creaciones de Boricua írta...

Fantastic!!!!!!!!!

Mézesmama írta...

Azta...beájulok....Jézusom...fantasztikus ez a nyaklánc...húúú csak gratulálni tudok!

Schnappy írta...

Hát ez igen, hogy csináltad, hogy ilyen kis virágos lett a lánc rész? Isteni!:)

Edit írta...

Gyönyörű!!!!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Anita, a láncmintát egy orosz újságból lopiztam. Nagyon 1xű,ha megtalálom a gépemen,szívesen átdobom neked.

Maritza írta...

Beautiful and amazing beadwork!! I loved the colors so much!!! tell me What technique did you use?? greeting from Chile

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Dear Maritza,
Thanks a lot. This is a pattern designed by a Russian beader, found in a newspaper.

Maritza írta...

Hi....thanks a lot for your kind mail...I loved it so much...