2013. július 6., szombat

Aphrodite's star

Egy kicsit mixeltem megint. Most egy mintát kevertem egy másik nyaklánc design-jával. Az alapmintát Pat Kuehn követte el, az elrendezés viszont Ella Des Madame Butterfly láncát követi. Az utolsó képen látszik, hogy a topáz rivoli milyen más színt kap befoglalás után.

I've mixed a little again. Now a pattern is mixed with a design of another necklace. The basic pattern has been made by Pat Kuehn and the final outlook follows the Madame Butterfly necklace by Ella Des. The last pic shows the different shine of the topaz rivoli after bezeling.

8 megjegyzés:

Amy's írta...

Csodalatos szep szett!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Ez is nagyon szép szett igazán nőies darabok!

Mézesmama írta...

Ha nem írod, hogy topáz...én biztos valami ametisztre gondoltam volna...gyönyörű ez a szett....azok a kásák csodálatosak...jól mixeltél...a végeredmény fantasztikus!

Ilka írta...

Különleges darab lett ezekben a színekben! Egészen egyedi munka! Gratulálok!

Liza írta...

Meseszép!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép, különleges szett!!

Ilona írta...

Nagyon szép egyedi darab lett! Egyébként én sem tippeltem volna topázra, ebből is látszik, hogy a színekn milyen erős hatást gyakorolnak egymásra.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Igen, én végig abban voltam, hogy astral pink...de aztán egymás mellett látszott a különbség, a topáznak is van egy rózsaszín csillogása.