2017. október 20., péntek

Elmélkedések 45, avagy Nosztalgia

Nincs évforduló, csak úgy eszembe jutott az elsőként fűzött gyöngyékszerem. Nemrég említette valaki, hogy mekkora változás történt az elsőtől mostanáig. Hát, remélem, valami ragadt rám a koszon kívül....

Szóval ez a zöld Ande kari volt a legeslegelső:



Ezt a hímzett medált pedig még nem is mutattam sehol, csak a leendő gazdija látta képen.


Az elmúlt 9 évben kipróbáltam többféle technikát, de a fűzés marad az örök kedvenc. És ismerkedtem egy cseppet a fényképezőgéppel is, hogy legalább egy kicsit visszaadjak a gyöngyök szépségéből.

Ha érdekel a fejlődésem, valamint hogy közben miket követtem el, nézz körül itt a blogban. Kereshetsz időrendben vagy kategóriánként is.

Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

1 megjegyzés:

horimarika írta...

Szeretem az ilyen elmélkedéseket olvasni...
Nekem az első "nemkölökként" készített ékszerem egy Szultán bogyó volt.