2017. december 3., vasárnap

Semiramis

Mikor a nevén gondolkodtam, valami keletieset akartam. És mivel fejedelmi darab, csakis egy királynőről kaphatta a nevét. Tehát Semiramis.

A közepét a csodás golden shadow árnyalatú Swarovski navette uralja, e köré terveztem a formát, ami nem a megszokott. 



Lezárásként került az aljára a sok-sok lóginca, amibe szintén tettem bőven swarit, hogy minden mozdulatra csillogjon. A barokkos hangulatról (tőlem szokatlan módon) a selymesen fehér teklagyöngyök gondoskodnak. A csillogó aranynak kiváló ellenpontja a halvány és a márványos lila kása és az áttetsző rózsaszín csiszolt gyöngy. A kontúrt pedig csillogó bronzzal adtam meg. A nemes ékszer legszebben egy aranyláncon mutat. Mert megérdemli.



Itt vásárolhatod meg: Semiramis medál

Nincsenek megjegyzések: