2018. október 29., hétfő

Elmélkedések 63., avagy Az ékszer legyen variálható!

Aki fűz, az valószínűleg tudja, hogy milyenek a regaliz bőr karkötők. Bőrözni nem szoktam (szőrözni sem), de maga a fazon nagyon tetszett és iheltem rajta egy kicsit. Így született meg a gyöngyös verzió. 

Aztán tovább gondolkodtam: miért legyen a karihoz csak egyféle színű díszítő elem? Miért ne lehetne tetszés szerint variálni a színekkel az alapon? Hiszen olyan könnyen le lehet venni és visszatenni a kristálycsövecskét!!  Akkor meg adta magát az ötlet, hogy egy alaphoz lehessen kérésre több színű díszítést is használni.

A bőr alapot memóriadrótra húzott fűzött alap helyettesíti, arra került rá a henger forma díszítés. Ha hiszed, ha nem, a csőszerű díszben 77 db Swari kristály lakik! Ennek megfelelően rendesen szikrázik is. A jet ab bevonata fantasztikus, minden mozdulatra csillan egyet. Az alapot pedig olyan hosszúra hagytam, hogy minden csuklóméretre passzoljon és biztonságosan fenn is maradjon.

Nem kell ahhoz feltétlen jet ab-nek lennie a kristálynak, hogy csillogjon. A másik verzióban különböző hatású kék kristályokat használtam, az egy szolidabb megjelenést biztosít, de fényben az is csodás. Akkor beszéljenek a képek:






Design: saját ötlet

Te milyen színű díszeket tennél a sötét alapra?
Írd le ide egy megjegyzésbe!

Ha rendelnél, IDE kattints.

Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs


Nincsenek megjegyzések: