2019. január 14., hétfő

Elmélkedések 65., avagy Egy kis visszatekintés 2018-ra

Az év elején jó, ha az ember lánya egy kicsit összefoglalja, hogy milyen is volt az elmúlt év. Ezt persze sok szempontból lehet megtenni, én most a bloggal és a Facebook oldallal kapcsolatban csináltam egy kis statisztikát:

- 2018-ban összesen 66 blogbejegyzés született. Hogy ez sok vagy kevés? Tavalyhoz képest sok, mert akkor csak 52 alkalommal írtam új posztot (A két top év egyébként 2008 és 2015 voltak, akkor 82-82 bejegyzés került a blogba). Ahhoz képest viszont a 66 mindenképp sok, hogy a Facebook elvitte a blogolvasók jelentős részét és kevesen vezetik már a blogjukat (legalábbis a gyöngyösök közül) rendszeresen.

- A 66 bejegyzésben volt bőséggel új ékszer kicsiknek és nagyoknak, készletre, rendelésre, vagy ajándékba. A múlt évben kb. 100 új ékszert készítettem, ha úgy veszem, hogy minden egyes darabot külön számolok. Ha a szetteket egynek számolom, akkor is 80 felett van ez a szám. Voltak az Elmélkedések sorozat egyes darabjai, volt nyereményjáték, hírt adtam egy rólam szóló interjúról (volt még egy bemutatkozásom, de azt a Facebook-on mutattam csak) és szó került a havonta megjelenő Gyöngybarát magazinról is.

- A legaktívabb blogíró decemberben voltam (mondjuk ezt értem, sok ékszer készült kérésre). Azt követi a  múlt március és január.

- A három legolvasottabb blogbejegyzés pedig a következő volt:

3. helyezett: Az Elmélkedések 51. része (szintén toplisták)
2. helyezett: A Facebook Zéróról szóló cikk
1. helyezett: A húsvéti nyereményjáték eredményhirdetése

Mivel, látom, szerettek játszani, ígérem 2019-ben is kitalálok valamilyen nyereményjátékot, jó?

- Apropó, Facebook! Ha átnézünk a Facebookra, akkor ez a 3 poszt produkálta a legnagyobb elérést 2018-ban:

3. helyezett: Quattro szett
2. helyezett: Barbi és az ő Cinzia szettje az átvétel pillanatában
1. helyezett: A 4 részes online katalógus beharangozója

Kattints a kék színű linkekre és nézd meg a legnépszerűbb posztokat és bejegyzéseket. Igyekszem jövőre is olyan írásokat, bejegyzéseket közzétenni, amit érdeklődéssel olvasol majd. Kövess, like-olj továbbra is, szólj hozzá vagy épp kérdezz tőlem bátran.

Találkozzunk minél többször idén is!
Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: