2020. január 3., péntek

Miért nem mutattam eddig?Why haven't I shown it earlier?

A kérdésre a válasz az, hogy nem bírtam értelmes képet készíteni erről a csillogó, csupasziszis karkötőről. Még a nyáron fűztem, aztán csak fotóztam, fotóztam, de hiába, nem lettek jók a képek. Most viszont egy fotósátor birtokában vééééégre sikerült! Íme ez a swarimentes ékszer, ami szuperül csillog (és igazi fotós kihívás volt).

Because I was not able to take an acceptable pic of this shiny bracelet. I beaded it last summer and then just kept trying and trying to shoot a photo with no success. However, now as an owner of a portable photo studio, I've finally succeeded! Here comes the jewelry which includes no Swarovski bead at all but still super flashy (and challenging).




Megtalálható ITT/Available HERE

Nincsenek megjegyzések: