2020. február 16., vasárnap

Királynői karék/Queen cuff

Mariann korábban készített fülbevalójához ezt álmodtam meg. A kérés annyi volt, hogy merev legyen a karkötő alapja, de egyébként teljesen szabad kezet kaptam. Ez  nagy szó és nagyon megtisztelő!
Azt tudtam, hogy a hullámvonal fog dominálni, meg persze a Swarovski golden shadow árnyalatú kövek. A fő motívum hímzése után a fennmaradó részeket vegyes gyöngyökkel és szabálytalan öltésekkel töltöttem ki, így sokkal mozgalmasabb lett a textúrája és jobban kiemelkedik a szabályos vonal. A karkötő hátulját finom puha fekete kecskebőrrel borítottam és a beszegett szélén megjelennek a fülbevaló Swarovski kristályai. Nagyon elégedett vagyok, tulajdonosa csuklóján pedig gyönyörűségesen mutat.

I had this model in my dreams as a matching piece to Mariann's previously woven earrings. She prefers the rigid type of bracelets, this was her only expectation, otherwise I had a free hand. This is really something and honorable!
I planned the wave line to dominate beside the Swarovski golden shadow rivolis. After embroidering the main motiv,  the remaining space has been filled up with different shapes of beads to have a lively texture and to highlight the line. The back of the cuff has been covered with soft goat skin and the edge has been embellished with Swarovki bicone beads. I am really satisfied with the outcome and the cuff nicely decorates the wrist of its owner.





Rendelhető INNEN/Available for order HERE

Nincsenek megjegyzések: