2020. április 30., csütörtök

Katja

Szégyen, de évek óta ücsörögtek ezek a türkizzöld szirmok a dobozkámban tétlenül. Persze egy bizonyos mintához vettem őket, de sosem csináltam meg. Miután most TÉNYLEG nem rendelek gyöngyöt és TÉNYLEG megpróbálok a készletből dolgozni, elhatároztam, hogy eljött a szirmok napja! Nem sok minta van szirom gyönggyel, viszont Palásti Andi Katja medálját már régóta nézegettem. 
És lám, aki keres, talál, minden gyöngy adott volt a medálhoz, bár a színösszeállítással tudományosan elbíbelődtem. Viszont mikor készen voltam, egyből vérszemet kaptam, hadd fogyjanak azok a szirmok! Így született meg a karkötő. Mivel a medál maga túl nagy lenne karkötő elemnek, lekicsinyítettem a mintát. A 14-es Swarovski rivoli helyett 8as chaton-t használtam, és a tízes kör hatosra csökkent.
Nagyon cukik lettek a kari elemek, még fülbevalónak is megfelelnek. Aki kérne fülit, szóljon, írjon!
Még lehetne a hatást fokozni egy fűzött lánccal, de most egyenlőre ékszerláncra fogom.
Szupi, tűpontos minta, köszi, Andi!

Shamefully, these turquoise green petals have been waiting for years in my beadbox. I bought them to a certain project but never done it. As I REALLY do not order new beads now and REALLY try to use my stock, Petal Day has come! I do not know too many patterns with petals but there is one which I have been planning to bead for a long time -  Pendant Katja by Andi Palásti.
And surprise, surprise, after investigating my stock, I could put together a kit. Well, the scientific approach of selecting the colours took a little time.
After having the pendant I wanted more petals to be used. So a bracelet has been beaded, too.
Since the pendant itself was too big in a bracelet, I had used smaller sizes. Instead of the 14 mm Swarovski rivoli, I put 8 mm chatons in each element and the 10-bead-round had been changed to 6-bead  round. These small pieces are soo cute, excellent as earrings. Should you desire one, just let me know.
The final picture can be more impressive with a beaded necklace but for the time being, a simple chain will do.
It is a super, well-designed pattern, thanks Andi.







A szettért kattints tovább IDE!

Nincsenek megjegyzések: