2020. május 11., hétfő

Elmélkedések 72., avagy Hogyan működik az elmélet a gyakorlatban?

Messziről kezdem a bejegyzést: sokfelé írtam már, hogy négyféle megoldást látok a felhalmozódott gyöngykészletek apasztására anélkül, hogy új gyöngyöket rendelnék:

- olyan modelleket keresni, amihez a készletben jelenleg lévő gyöngyök felhasználhatók
- lebontani a nem hordott, befejezetlen projekteket és a gyöngyökből valami újat készíteni
- befejezni végre a tetszős, de évek óta várakozó ékszereket
-  szettesíteni a szóló darabokat

Ez utóbbira hoztam most példát. A Pinteresten láttam meg ezt a roppant egyszerű és ötletes peyote fülbevalót. Persze jött az "ez mér' nem nekem jutott eszembe" feeling, de mind1, az AHA élményt tett követte. És hogy ne a levegőbe fűzzek, elővettem a készleten lévő szingli Mississippi karkötőt és annak színeiből válogattam össze a háromszögek színeit. Még a mintázat is hajaz a háromszög formára egy kicsit. Íme az új páros a "nem veszek új gyöngyöt hiába" jegyében:





Egyébiránt a szett meg is vehető, méghozzá ITT!

Nincsenek megjegyzések: