2021. január 18., hétfő

Elmélkedések 76., avagy Egy korszak vége

Én kérek elnézést, hogy ilyen rossz hírrel jelentkezem.

Már írtam a januári Gyöngybarát magazin bevezetőjében, de úgy gondolom, külön is meg kell említeni, hogy

a Swarovski cég az idén beszünteti az ékszerkészítéshez szükséges alapanyagok forgalmazását. Ez azt jelenti, hogy a hobbi ékszerkészítők már nem vásárolhatják meg a csodás rivolikat, kristályokat vagy a selymes fényű igazgyöngy golyókat, mert nem lesz több utánpótlás.

 

Mikor ezt először hallottam, kisebbfajta sokkot kaptam, mert ez a kedvenc gyöngyöm, de sajnos most már több forrásból is ugyanezt az információt kaptam.

Biztos vagyok benne, hogy lesz helyettesítő termék, de ami jelenleg a piacon létezik, az nyomába se ér a Swarovskinak.

Tehát most két dolgot tehetsz:

  1. Ide kattintva megnézed, hogy milyen Swarovski ékszerek kaphatók jelenleg a KT Boutique-ban és gyorsan megrendeled.
  2. Megkeresel engem a tundrus1@gmail.com címen vagy a Facebookon a KT Boutique oldalán üzenetben és megbeszéljük, hogy milyen Swarovski ékszert szeretnél és én azonnal lecsapok a kapható gyöngyökre.

Határidő nincs, de aki lemarad, kimarad!

Üdv. Tünde

Nincsenek megjegyzések: