2023. szeptember 21., csütörtök

Elmélkedések 89.:, avagy Viva Magenta!

Az év elején számos cikk mutatja be, hogy a Pantone cég melyik színt választotta az Év színének. 2023-ban ugyebár ez  lett a nyerő:


Ez az árnyalat a hideg színkategóriába tartozik, ezért elsősorban a télnek és a nyárnak áll jól (kivéve a lágy és világos nyarak, őket kissé elnyomja ez az élénk szín). A színtípusokról itt találsz összefoglalót.

Aki pont az ősz vagy a tavasz, de szereti, az válasszon egy magenta szoknyát vagy nadrágot, ami távolabb van az arcától, így nem kell nélkülöznie.

Szóval konstatáljuk, hogy igen, igen, tetszik vagy nem teszik, de ennyi.
Most nekem az jutott eszembe, hogy vajon a ruhatáradban vagy az ékszereid között mennyi ilyen árnyalatú darab van? Szereted, nem szereted, hordod, nem hordod? Megírod nekem a rád érvényes mondást?

A) Szeretem ezt a színt és gyakran viselem
B) Szeretem, de nem veszem fel
C) Szeretem, és tényleg kéne egy-két magentás cucc
D) Ááá, ez nem én vagyok

Elég a betűt beírni a blog megjegyzésbe, de ha a Fb-ról léptél ide át, akkor oda is tökéletes.

És a szolgálati közlemény: Sajnos a webshop még javítás alatt. Nézelődni, rendelni lehet, csak én nem tudok adminként belépni és az újakat feltölteni. Ezért most a webhop funkcióját a blog és az üzleti Fb oldal vette át.

Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: