2024. október 17., csütörtök

Elmélkedések 103., avagy "Valami krém, bézs, vagy vajszínű"

Ezt a posztot a korábban mutatott kicsi, de cuki mini háromszög füli ihlette. A szitu a következő volt:

    Én: Milyen színű fülbevalót szeretnél?

    M: Valami olyat, ami sok mindenhez jó. Valami bézses árnyalatot.

    Én: Oké, az jó. Küldök PÁR színmintát, válaszd ki amelyik tetszik.

    M: Rendben.

Én az alábbi NÉHÁNY árnyalatot küldetem el neki:

Mindegyik nevében szerepel a bézs vagy a krém megnevezés... És ez csak egy hely kínálata! Asszem M apró sokkot kapott, mikor meglátta. Kellett neki egy délután, amire kiválasztotta a kedvencét. Hogy melyik lett a nyerő? Ebben a korábbi bejegyzésben meg tudod nézni.
Egyébként azóta is jót nevetünk, ha felemlegetjük az esetet.

Szerencsére manapság már rengeteg árnyalat létezik, óriási a választék. Ami szuper, de nehézség is egyben, hiszen ki mit ért az adott megnevezésen. Ezért szoktam vagy alaposabban faggatózni, hogy a kedves megrendelő mire gondol, vagy - mint a fenti esetben is - küldök mintafotókat és akkor már nehéz mellélőni.

Vannak még olyan színek, amikből szintén hatalmas a felhozatal és óriásiak az árnyalati különbségek, de az már egy másik bejegyzés lesz.

Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: