2018. június 17., vasárnap

Fém- és gyöngyékszer kettőse

Az úgy volt, hogy Lillus kapta ezt a szépséges gyűrűt azzal, hogy azt viselje a ballagásán. A ballagó kosztümjük is sötétkék, szóval pont jó. 
Csak hát nem volt a gyűrűhöz semmi, ezért kitaláltam, hogy ha már gyöngyfűző azannya, akkor igenis lesz hozzá valami! Volt is egy ovális Swarovski rivolim, épp ugyanolyan kékben, amivel már évek óta nem tudtam mit kezdeni, mert sehol nem kaptam hozzá foglalatot. Semmi gond, gyöngyhímzéssel a probléma áthidalható, és mivel lehet már füzérben venni apró strasszkövecskéket, a fazon is lehet ugyanolyan.

A gondolatot nem követte tett, mert jött a baleset és örültem, hogy eljutottam a ballagásra, így a hímzés elmaradt (azért az ékszer kérdést a ballagásra megoldottuk). Mostanság azonban már megint volt kedvem alkotni (egy darabig tényleg nem volt) és elkészítettem a gyűrű párját, egy apró medálkát.

Szerintem jól passzolnak egymáshoz. Szerinted?



Nincsenek megjegyzések: