2018. szeptember 9., vasárnap

Elmélkedések 61., avagy Mi is történt a hosszú szünet alatt? 1

Nos, sok minden. Volt 4 hét szabi, aminek a nagy részét Agárdon töltöttük. Volt pár nap külföld, sok strandolás, némi lakásfestés, olvasás és sütögetés a kertben. Sikerült némi színre is szert tenni, bár sajnos azóta folyamatosan fakul...Természetesen gyöngyökkel felpakolva mentem, de végül, be kell valljam, viszonylag keveset fűztem. A rendelésekkel persze foglalkoztam, de az ihlet valahogy elkerült. Belekezdtem ebbe-abba, de elég sokat bontottam is, mert valahogy nem tetszett. És a rekkenő hőségben még a tű emelgetése is nehezemre esett. Így az ihlettelenséget kihasználva egy kicsit kikapcsoltam.

Ezek az ékszerek viszont elkészültek és már a gazdijuknál is vannak.

Cinzia karkötő, amit Barbi a diplomaosztón szúrt ki a kezemen és azonnal szerelmetes lett bele. A fotó nem adja vissza, de eszméletlenül csillog. Szépséges ez a csupa ezüst, de annyiféle kombinációban lehetne még! Te milyet tudnál elképzelni a csuklódon?





3D mini szivecske szett, ami Emese névnapi ajándéka lett, magát lepte meg vele. Egy bizonyos felsőhöz készült, ezért tettem a nemes ezüsthöz többféle piros árnyalatú gyöngyöt. A korábbi munkáimból pedig Emese a mini szivecskét választotta kiindulási alapként és egy vékonyabb fazonú karkötőt kért mellé.










A fülecske szintén mini sziv, csak eggyel kisebb gyöngyméretet használtam, így fülbevalónak épp megfelelő méretű lett.

Kívánom, hogy Barbi és Emese nagy örömmel viselje az ékszereit!

Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: