2018. szeptember 15., szombat

Elmélkedések 62., avagy Mi is történt a hosszú szünet alatt? 2

Ott hagytam abba, hogy kikapcsoltam egy kicsit agyilag és egy darabig nem foglalkoztam gyöngyökkel. Néha szerintem kifejezetten jó is, ha az ember nem mindig ugyanazzal foglalkozik, hanem tart egy kis szünetet. De hát egy vérbeli gyöngyös nem sokáig bírja ám! Egy idő után már nemcsak nézegettem a gyöngyöket, hanem nekiláttam az alkotásnak.

A szemem színeket, színeket és színeket kivánt és persze a rengeteg gyöngyöm mind-mind bele akart kerülni egy-egy ékszerbe. Rajtam aztán nem múljék, összeborítottam több mint 20 árnyalatot és hajrá! És hogy legyen benne némi csavar is, a nyaklánc asszimetrikus és egy egyszerű, de látványos csomó díszíti.







Készült még egy nyaklánc-füli kombó, de arról már nem tudtam itthon képet csinálni, mert Andi barátosném lecsapott rá. Íme egy villámfotó a teraszról.


Ebben az ékszerben a világos matt farmerkék találkozik a csillogó türkizzölddel. A kicsi golyó fülike szintén asszimetrikus kialakítású. Lesz hozzá még karkötő és gyűrű is, akkor majd vélhetően tudok egy csoportképet csinálni a összes darabról.

Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: