2022. február 27., vasárnap

Elmélkedések 83., avagy Tavaszok, figyeljetek!

Sokáig azt hittem magamról, hogy Tavasz vagyok. Mindig azt hallottam, hogy a világos bőrömhöz és az annó szőke hajamhoz hordjak élék, telt színeket, mert azok nem sápasztanak. Nos, picit azért hasznos volt ez a tanács, mert az altípusom valóban a Tavasz (a fő típusom a Nyár, amivel kezdtem a sorozatot). Mi áll jól tehát a Tavaszoknak?

Valóban az élénk, erőteljesebb, vidám színek, de a meleg árnyalatok! És ezzel meg is érkeztünk a két hideg után az első meleg típushoz.

A képen mutatom a 3 altípus közötti különbségeket.

Ők azok, akiknek az igazi tűzpiros, a narancspiros, a korall, a barackszín, a napsárga, a fűzöld, a türkizkék, a pisztáciazöld receptre írható fel. Alapszínek közül a feketét ők se, de a barnás-szürkét, bézst és tengerészkéket bátran kombinálják a felsoroltakkal.

Az ékszerszínek közül ők az aranyat válasszák, mert az beragyogja az arcukat. Ennek megfelelően olyan gyöngyékszereket hoztam mutatóba, melyek többségében az aranyat kombináltam más színekkel. 








A montázsokat elnézve nekem is meglepetés, hogy az évek során mennyi piros ékszert készítettem! És még nincs is itt mind. Amit viszont hiányolok, az a zöld meleg, friss árnyalatai. Te hogy állsz a zölddel? Szeretem szín? Vagy nem annyira? Most a boltok tele vannak zöldekkel, csak úgy mondom....:))
Köszönöm, hogy jöttél. Szeretettel üdvözöl: Tündrüs

Nincsenek megjegyzések: